ISTAV a jeho význam v marketingu? To vůbec není španělská vesnice

Blog

Vždycky nás potěší, když můžeme informovat o něčem, co naše klienty a čtenáře blogu v souvislosti se stavební databází možná ani nenapadne. A překvapíme je. Víte třeba, že zrovna ISTAV vám může být dobrým pomocníkem v cílené reklamě?

Přestaňte si lámat hlavu. Tak složité to není…

Firemní propagace. Personalizovaná reklamní kampaň. Aby to nakonec nebyly vyhozené peníze, tak nad tím si láme hlavu kdejaký PR manager. Někdo už zlomil hůl, jiný si vylámal zuby. Další investuje nemalé částky do internetových kampaní a bannerů. Zkrátka a dobře, doba webová je doba webová, a vůbec nezná bratra.

A tak tu máme pro vás jeden důležitý tip!

Nejprve však typický příklad. Zákazník si někde na internetu objedná prezentaci spočívající v umístění reklamního banneru. Ať už za tímto krokem stojí pečlivá analýza nebo metoda pokus-omyl, v obou případech následuje stejný scénář. Čeká, až na banner někdo klikne a provede kýženou akci. Třeba že po sobě zanechá stopu v podobě nějakého kontaktu. Takový kontakt, to je něco jako sůl nad zlato.

Přečtěte si také, jak stavební databázi využívají obchodní zástupci našeho klienta

A teď si představte, že v databázi ISTAV mají naši zákazníci jedno velké solné jezero. Mají to oproti všem těm internetovým kampaním, ze kterých se snaží získat kontakt, daleko jednodušší. Pohodlně, na pár kliknutí, si zobrazí informace výhradně o subjektech, které plánují stavět, nebo už staví, a navíc mají kompletní kontakty.

Mohou tedy realizovat velmi cílenou marketingovou kampaň a osobní oslovení potenciálních klientů. Kombinace těchto faktorů pak vede k několikanásobně vyšší úspěšnosti kampaní realizovaných na ISTAV datech oproti standardním internetovým reklamám.

Zajímá vás to více? Napište nám

Istav Media, s.r.o.
20.11.2017

Want more information?

Enter your details and we will be happy to contact you by the next working day.

We support: