Tři důvody, pro které si ISTAV oblíbí nejedna firma

Blog

Těch důvodů je zřejmě víc, ale dnes jde o tuhle „svatou trojici“. Dost totiž pomáhá obchodním zástupcům firem, kteří aktivně monitorují a shánějí zakázky ve stavebnictví.

Od té doby, co máme blog, se samozřejmě díváme do statistik na to, jaké články čtete nejraději. Nejvíce u vás boduje článek, kde popisujeme, proč je ISTAV kvalitní databáze, a potom jsou to příběhy ze života zákazníků. Na špici se přitom drží ten, kde několik obchodních zástupců popisuje, jak díky ISTAVU získávají zakázky.

A tak jsme si řekli: „Dobře!“
Napíšeme o dalších výhodách, které by měl znát každý, kdo aktivně shání zakázky a kontakty ve stavebnictví.

INFORMACE = NOVÁ SPOLUPRÁCE

Naše stavební databáze obsahuje různé informace o mnoha stavebních projektech. To je vlastně její primární úloha. Uživatel ISTAVU může díky těmto informacím nalézat kontakty na investory, architekty, projektanty nebo třeba generální dodavatele, kteří se pravidelně a úspěšně podílejí na plánování a realizacích konkrétních typů projektů (komerční centra, obchody, administrativní budovy atd.). A cíleně je oslovit. V praxi to znamená, že pokud je vaše firma například výrobcem kovových konstrukcí pro průmyslové haly, můžete rovnou kontaktovat projekční kanceláře, které se na výstavbách takového typu budov aktivně a dlouhodobě podílejí. Představení vlastních produktů v osobní rovině je vždy dobrá cesta k nové spolupráci.

INFORMACE = ROZVOJ SPOLUPRÁCE
Určitě je dobré nezapomínat na dřívější kontakty a spolupráce. A i s tím vám ISTAV pomůže. Můžete se zaměřit na komunikaci s firmami a subjekty, se kterými jste v minulosti na projektech spolupracovali, a ony začínají pracovat na nových stavebních záměrech. Včasnou osobní komunikací můžete docílit toho, že na některém objektu bude investor či projektant spolupracovat právě s vámi.

INFORMACE = VLASTNÍ PROPAGACE
ISTAV není primárně vnímán jako marketingový nástroj, nicméně i pro tyto účely může být pro vaši firmu dobrým parťákem. Správným a přesným marketingovým využitím kontaktů na investory, developery, generální dodavatele nebo projektanty konkrétních typů budov je možné dosáhnout toho, že o sobě dáte vědět, že zvýšíte povědomí o svých službách a produktech u nejdůležitějších partnerů.

Jak využít ISTAV v cílené reklamě? Tomu se věnujeme v samostatném článku

A jestli se vám nechce číst, tak nás rovnou kontaktujte.

Istav Media, s.r.o.
18.12.2017

Chcete více informací?

Zadejte své údaje a rádi se vám ozveme do následujícího pracovního dne.

Podporujeme: